söndag 25 maj 2008

Galet.

Denna helgen har vart sjukt bra faktiskt.

Fredagen började med skola, eller? Just det, orientering. Jag, Nicole, Madde, Philip och LB körde hårt med att nåla i hålen istället. Hahahhaa, gick faktiskt bra det. Jag absolut hatar orientering så, vi sjönk ner i lera, skor blev förstörda och en jävla massa vel. Vi orkade inte mer helt enkelt.

På kvällen drog jag till Nicole, där Ella redan var. Vi satt och softade och drack, sedan kom Lisa och Alex och sedan Jimmy, Jimmy, Ronny, Fredrik och Felix efter ett tag. Hade det kul och så, sedan så kom Agnes och Märta! Det blev räätt galet när vi körde sanning eller konka, alla hånglade med alla typ? Hahaha. Ja, Alex låg uppe och sov hela kvällen typ, mådde inte direkt prima .. Sedan drog vi till mig, jag, Alex och Lisa så sov dom hos mig.

Vaknade rätt tidigt på lördagen, bakis som as, men men. Sedan följde vi Lisa till tåget, gick och fixade med våra mamas på La familia, det var mys.

På lördagskvällen kom Alexandra, Lisa och Majk till mig. Fixade lite och förkrökade lite, gick till bolles och köpte lite skit och drog till Sebbe Klahr på fest, han bor ju i bgd och rävlanda så det är ju soft. Hade en bra kväll som avslutades hemma hos mig med Per, Putte och Crille. De sov hos mig, och man fick ju knappt en blund eftersom att Putte hällde vatten i mitt fejs x antal gånger under natten, fyfan!! Haha. Idag lagade vi makaroner och kaffe, ganska bra kombo det där.

Vart hos mormor och morfar på middag idag, lika gott som alltid!

Ska ut senare, puss.

Inga kommentarer: