måndag 25 februari 2008

Like the wind.

Sitter och kollar på två och en halv män, roligt som alltid!
Det är oftast det programmet jag somnar till på nätterna, haha.

Gick till Stefan efter skolan, inte setts på länge nu eftersom att han är sjuk. Men efter jag ätit med mamma och vart och köpt några jävla tabletter eftersom att jag antagligen har magkatarr, så gick jag till honom. Det var härligt att träffa älsk igen!

Åter om magkatarren, fick typ världens kramp i magen idag i skolan. Fick lite apelsin av Åsa, men det gick inte över så jag gick till Gun. Jag har ju haft halsbränna och sådant lite innan, och det kan bero på att jag har magkatarr. Men det är ju inte riktigt säkert heller, jag hade inte ätit frukost eller inte någonting i skolan idag.. Måste bli ordning på det nu, för jag hatar att ha ont i magen verkligen..

2 kommentarer:

Sofia sa...

hallå du har nåt i rumpan jueeeeeeeeeh :)HI DHiih

Sofia sa...

oj skolmong :S