måndag 28 april 2008

Så allt blir perfekt.

Min helg började riktigt bra faktiskt, skulle egentligen på fest i Dalsjöfors, men vi hamnade i Sandared med några och krökade. Sedan drog vi vidare till stan och så, det var trevligt till en början, men sedan blev det segt och otroligt kallt.

Lördagen hade jag egentligen tänkt att bara softa och ta det lugnt, men icke! Drog till Borås, träffade Belund, Koivisto och dom som var vid kyppesjön. Men sedan drog vi till stan igen, pisseberget igen också. Inte alls lika roligt denna dagen, haha, fast jag och Sofia hade ju våra anledningar kanske. Var hemma fyra båda dagarna och då var det sängdags, frysen som man var.

Gårdagen var tråkig, fick reda på mycket tråkiga saker och så.. Vet inte riktigt vad man ska säga, men det korta var bra sålänge det varade iaf ..

Men men, snart är det helg. Från onsdag blir det utgångar, otroligt bra för min del.

Idag vet jag inte vad jag ska göra faktiskt, ut och gå kanske? Men inte så där jätte bra nu när pollenet har börjat komma och jag är ju extremt jobbigt allergisk. Hej röda ögon och nysningar gånger 30000...

Inga kommentarer: